Thursday 11 July 2013

دانلود مصاحبه دیدنی شهرام شب پره با رها اعتمادی درباره خطرات قبل و بعد از تبعید





شهرام شب پره در مصاحبه ای دیدنی با شبکه من و تو از خاطراتش قبل و بعد از تبعید میگوید.  از سربازی رفتنش با ابی تا خروج از ایران به همراه شهره در سال ١٩٧٧ به نیو یورک  میگوید و  ایران قبل از انقلاب را بهشتی توصیف کرد و گفت وقتی شاه رفت جون من هم رفت. شهرام موفقیتش در خارج از ایران را مدیون ترانه دیار میداند و خاطرات ناشنیده و جذاب بسیاری را در این مصاحبه تعریف میکند.

برای دانلود این برنامه:


1 comment:

  1. درود,من دارنده ی وبلاگ www.ashksabziran.blogspot.com هستم که حدود 2 ساله فعالیت دارم،من زمانی عضو بالاترین بودم ولی متاسفانه اکانت من به دلیلی که مدت ها برایم نامعلوم بود بسته شد تنها با ایمیلی با این مضمون که اکانت شما به دلیل توهین قومیتی بسته شد ،در حالیکه من فعال سیاسی با انگیزه ی ناسیونالیستی هستم،پس از مدت ها وقت گذاشتن و زیرو کردن لینکهایی که شیر کرده بودم متوجه شدم دلیل بسته شدن اکانت من غلط املایی بوده بدین صورت که آذربایجان رو آزربایجان نوشته بودم و ظاهرن چون پان ترکیست ها آذربایجان رو بدان گونه می نویسند این غلط املایی به سادگیه یک غلط املایی نبوده و توهین به حساب آمد،علارغم فرستادن ایمیل برای مدیران بالاترین جوابی نگرفتم،اگر برایتان مقدور است تقاضای دعوتنامه بالاترین دارم grevolution@gmail.com

    ReplyDelete